אתר אינטרנט הוא חלק מהותי מהעסק כיום. מאספקת מידע על המשרד ותחומי העיסוק שלך ועד להניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה, האתר שלך מניח את הבסיס לחיבור שלך עם לקוחות. עם זאת, זה אומר שהאתר שלך צריך לפנות ללקוחות בהתבסס על האופן שבו הם משתמשים בו. אולי יש לך אתר אינטרנט יפהפה ודינאמי למחשבים שולחניים, אבל אם הוא לא מותאם לנייד, אתה מפסיד חלק חשוב מהנוכחות המקוונת שלך.
מהפכת המובייל
בעולם מונע טכנולוגיה, תעבורת האינטרנט הסלולרית עולה על התעבורה במחשב שולחני בכ-3% בשנה. מחשבים נייחים ומחשבים ניידים נמצאים בשימוש בבית ובעסק, אך רוב האנשים משתמשים במכשירים ניידים תוך כדי תנועה. אנשים מכל הגילאים משתמשים בסמארטפונים ובטאבלטים כדי לעבוד באינטרנט, לגלוש ברשתות חברתיות ולקרוא חדשות. הגישה המתמדת לתוכן יצרה חברה הדורשת מידע מיידי, כולל תוך כדי תנועה. כתוצאה מכך, היום בונים אתרים בעלי עיצוב רספונסיבי מותאם לנייד, כך שמבקרים באתר יוכלו לקבל את מה שהם צריכים בין אם הם יושבים ליד שולחן עם מחשב מסורתי, משתמשים בטאבלט בזמן הנסיעה לעבודה או מהטלפון הנייד בזמן קניות בסוף השבוע.
סיבות לבניית אתרים מותאמים למובייל
בניית אתרים מותאמים לנייד הם כבר לא רק נוחות עבור אחוז קטן מהמשתמשים. זה הכרחי בגלל האופן שבו אנשים משתמשים בטכנולוגיה ניידת כיום. עם זאת, זה יותר מסתם רק על נגישות במכשירים ניידים. ישנן מספר סיבות לכך שאתרים ידידותיים לנייד הם רעיון טוב עבור החברה שלך. הבנת הסיבות הללו יכולה לעזור להדגיש את הערך של גישה זו עבור המטרות העסקיות של החברה שלך.
משתמשים רוצים גישה מהמובייל
למרות שאנשים משתמשים במחשבים שולחניים מסיבות עבודה או אישיות, רוב הסיכויים שהם משתמשים גם במכשירים ניידים. אנשים כל כך התרגלו לגישה מיידית למידע שהם מצפים שיוכלו למצוא כל דבר במכשירים הניידים שלהם שהם ימצאו במחשבים השולחניים שלהם. ללא אתר ידידותי לנייד, ללקוחות הפוטנציאליים שלך לא תהיה גישה קלה למידע על החברה שלך במכשירים הניידים שלהם.
הקל על לקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר.
אתרים מותאמים למובייל מספקים לכל מבקר באתר את היכולת ליצור איתך קשר באופן מיידי באמצעות כפתורים הניתנים ללחיצה בקלות (טלפון או דוא"ל).
גוגל אוהבת תוכן ידידותי למובייל
האלגוריתם הכל כך חשוב של גוגל נותן עדיפות לאתרים ידידותיים למובייל. גוגל יודעת שרוב האנשים נמצאים באינטרנט באמצעות מכשירים ניידים, ולכן הם רוצים שתוצאות החיפוש שלהם יתאימו לצרכי החיפוש של רוב המשתמשים שלהם. על ידי אופטימיזציה של האתר שלך להיות ידידותי לניידים בעיצוב ובתוכן, תוכן ה-SEO שלך יהיה יעיל יותר, והאתר שלך ידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש כאשר לקוחות פוטנציאליים ישתמשו במילות המפתח ובביטויים שלך בחיפוש. בין אם הלקוחות הפוטנציאליים שלך מחפשים בדסקטופ או בנייד, האתר הידידותי למובייל שלך ישמח את גוגל ויעזור לך לקבל דירוג טוב.
תוכן ידידותי למובייל ניתן לשיתוף בקלות
שיתוף הוא דרך חשובה להפצת מידע. מקישורים במדיה חברתית ועד להודעות טקסט לחברים ובני משפחה, אנשים רוצים להיות מסוגלים לשתף את מה שהם רואים ואוהבים. עם זאת, אם האתר שלך אינו מותאם לנייד, שיתוף משולחן העבודה למובייל לא עובד טוב. גם אם לקוח רוצה לשתף מידע עם אחרים, המידע שהלקוח החדש יקבל לא יהיה בפורמט שמושך אותו, וייתכן שלא יהיה לו זמן לשמור את הקישור כדי לקרוא אותו על שולחן העבודה שלו.
הישאר תחרותי
המתחרים שלך, במיוחד אלה עם תוכניות שיווק מוצלחות באינטרנט, כבר שילבו גרסה ניידת של האתר שלהם. אם אתה רוצה לעמוד בקצב, תתחיל לתת גז..
דרכים להפוך את האתר שלך לידידותי לנייד
לא קשה לוודא שהאתר שלך מותאם לנייד. בין אם אתה בונה אתר חדש או עובד עם אתר קיים, הנה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על השימוש באתר שלך במכשירים ניידים:
- הפוך את האתר שלך לרספונסיבי (מתאים עצמו לגודל המסך).
- חשבו על המידע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם צריכים באתר המותאם למובייל.
- שימו לב לגדלי הכפתורים והגופנים.
- כווצו תמונות – לטעינה מהירה יותר
- בדוק כל שינוי באתר בדקסטופ ובמובייל
בין אם אתה מעצב מחדש את האתר שלך כדי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר לקהל היעד שלך או שאתה רוצה לנצל את הטכנולוגיה הניידת עם עיצוב אתר רספונסיבי, אתר ידידותי למובייל הוא חלק חשוב בעסק מקוון מצליח. יותר אנשים משתמשים באינטרנט במכשירים ניידים מאשר במחשבים שולחניים, כך שיש לך אתר ידידותי לנייד פירושו להיות מסוגל לתקשר עם רוב קהל היעד שלך. על ידי ביצוע שינויים באתר כך שיתאים למכשירים ניידים, תוכל לשתף מידע עם הלקוחות שלך ולהשיג את היעדים העסקיים של החברה שלך, כמו גם את יעדי האתר שלך.
השארת תגובה