אתרי אינטרנט נועדו לשתי מטרות; האחת היא נוכחות תדמיתית ברשת והשנייה איסוף לידים והגדלת רווחיות החברה. פעמים רבות, אתרים אכן בנויים בצורה מרשימה, אולם הם אינם ממירים, כלומר לקוחות אכן מגיעים לאתר, אולם אינם משאירים פרטי התקשרות או יוצרים קשר.
אז אם השקעתם בקידום האתר ופרסומו באפיקי מדיה מובילים ואינכם רואים תוצאות? זה הזמן לבחון את שיפור יחס ההמרה.
למי מתאים שירות שיפור יחס המרה?
- לאתרים בהם התנועה נמוכה.
- אחוזי נטישה גבוהים.
- אתרים בהם יש כניסות מרובות אך אין לידים.
- עבור דפי נחיתה בקמפיינים שאינם ממרים.
- לחברות המעוניינות לנתח סטטיסטיקות ולשפר את התוצאות.
CRO הם ראשי תיבות של- Conversion Rate Optimization ובתרגום פשוט: אופטימיזציה לשיעור ההמרות. למעשה, מדובר בתהליך שיווקי אשר בוחן את המשפך השיווקי של האתר הכולל את התכנים השיווקיים, מיקומי הכפתורים, המבנה ההיררכי של האתר, וזאת במטרה לשפר את יחס ההמרה, מה שיביא לתוצאות טובות יותר.
את תהליך שיפור יחס המרה מומלץ לבצע טרם תחילת קמפיינים באפיקי מדיה שונים, במטרה למקסם את התוצאות ולדאוג כי כל לקוח שהגיע דרכן יהפוך ללקוח משלם. CLICKY מציע ניסיון רב בתחום ושיפר בחלוף השנים עשרות אתרים שנהנו מתוצאות אפקטיביות לאחר התהליך.
איך עובד התהליך באתרים?
- בחינת התנהגות הגולשים באמצעות שימוש במפות חום במטרה לבחון את פעילות וניווט הגולשים ולראות היכן הם נוטשים. כמו כן ננתח נתונים באמצעות כלים שונים כדוגמת גוגל אנליטיקס, תג מנג'ר וכלים נוספים.
- בחינת המשפך השיווקי באתר ושיפור כפתורי ניווט, קריאה לפעולה ברורה, שיפור חווית המשתמש באתר, שיפור אחידות השפה הוויזואלית והעיצובים באתר ובניית תוספים פונקציונליים במידת הצורך.
- בחינת התנועה הקיימת באתר הכוללת בדיקת דפים פופולריים ושיפורם לצורך הגדלת התנועה ויחס ההמרה בהם. פעולה זאת נעשית באמצעות מבחני A/B Testing.
- מעקב אחר התוצאות עד לשיפור יחס ההמרה באתר.
רוצים לשפר את יחס ההמרה באתר ולקבל יותר לידים? פנו אלינו עוד היום ומיד תראו תוצאות טובות יותר!