להבין מה אתה רוצה
יותר מדי עסקים באמת לא יודעים מה הם רוצים מאתר האינטרנט שלהם. האם חקרת מי הם הלקוחות שלך באינטרנט? האם ידוע לך אילו מילות מפתח הם מחפשים? האם ידוע באילו אתרים הם מבקרים? האם ידוע למה הם מחפשים את האתר שלך? אם לא ידוע אז חשוב מאוד לעשות את הבדיקות האלו ולהשיג את המידע הקריטי הזה כשלב ראשון לפני שמתחילים בבניית אתר.
זה עולה יותר ולוקח יותר זמן ממה שאתה חושב
כמה זמן לוקח לבנות אתר אינטרנט? אני תמיד אומר שזה לוקח יותר זמן ממה שנראה. כמעט בכל פעם יש לנו "זמן המתנה" בבניית אתר אינטרנט, זה נגרם ברוב המקרים על ידי המתנה ללקוח, שיאשר שלבים, שישלח את כל התוכן, שישלח תמונות וחומרים גראפים אחרים. כדי לקצר את זמן בניית האתר שלך חשוב מאוד להכין תכנים ותמונות מראש ולפנות זמן לנושא זה.
בבניית אתר אינטרנט יש כמה היבטים חשובים ואסור לעגל כאן פינות
עיצוב – האם זה נראה ופועל כמו שהלקוח שלי מצפה?, תוכן – האם האתר מספק את המידע שהלקוחות שלי מחפשים?, SEO – האם לקוחות יוכלו למצוא את האתר שלי ברגע שיעלה לאוויר?, תוספות עתידיות – האם אני מתכנן כראוי מראש, כך שאני לא צריך לבזבז זמן לממש את התכונות החדשות עם הקיימות?
אם תבנה אותו, הם לא בהכרח יבואו
אם אין לך הצעה יחודית וערך מוסף באתר, לא תקבל שום פניות ומכירות. משהו בעסק שלך חייב למשוך לקוחות. בעידן האינטרנט המהיר, אין לאנשים זמן ואם זה לא מושך הם ימשיכו לחפש במקום אחר.
האתר צריך רענון ותחזוקה שותפת
הטכנולוגיה משתנה כל הזמן ובתקווה גם העסק שלך. אתה צריך תוכנית לעדכן ולשפר את האתר שלך על בסיס חודשי, אם לא שבועי. שאל את עצמך, "איך משתנה קהל היעד שלי, ואיך אני יכול להסתגל במהירות לצרכים שלהם?"
לרוב האנשים בתעשיית האינטרנט אין באמת מושג
רק בגלל שאח של חבר שלך שלך בנה אתר אינטרנט כשהיה בכיתה ז', זה לא הופך אותו למפתח אתרים. רק בגלל שאחות של אישתך עשתה קורס בעיצוב גרפי, זה לא הופך אותה למעצבת אתרי אינטרנט. רצוי מאוד לפנות לאנשי מקצוע עם קבלות, מוניטין ותיק עבודות מרשים ומגוון.
לסיכום: בניית אתרים זו לא ועדת קישוט
בניית אתר אינטרנט זו לא ועדת קישוט. שים את הלקוח הפוטנציאלי שלך בראש ותחשוב עליו ועל הצרכים שלו. אם אנשים לא מצליחים למצוא את האתר שלך בגלל קידום אתרים חלש, או אם אנשים לא יכולים להשתמש באתר שלך מפני שניווט לא תקין, או אם אינך מספק מידע שאנשים רוצים, האתר שלך ייכשל וחבל על ההשקעה. לכן חזור וקרא שוב את הסעיף הראשון שם טמון המפתח להצלחה, המפתח לעולם הדיגיטל.
השארת תגובה