אם אתם חושבים שמשרד עורכי דין שלכם זקוק לאתר או שדרוג אתר כדי להישאר תחרותי, אתם לא לבד. סקר של לשכת עורכי הדין האמריקאית גילה שלכמעט שלושה רבעים ממשרדי עורכי הדין יש אתרי אינטרנט, וזה לא רק החבר'ה הגדולים.
אתר למשרד עורך דין
רוב האנשים עושים הרבה מחקר באינטרנט לפני שהם שוכרים עורך דין. גוגל הוא ללא ספק הערוץ הפופולרי ביותר שאנשים משתמשים בהם כדי למצוא עורכי דין באינטרנט.
המחפשים האלה לא בהכרח מחפשים אותך בשם. סביר להניח שהם יבצעו חיפוש כללי אחר "עורכי דין באזור שלי/ישוב" או "עורך דין עסקי" "עורך דין לענייני משפחה" וכו…
יש עורכי דין שמנסים להסתדר רק עם מדיה חברתית ורישומים בפורטלים יעודיים, אבל קשה יותר להתחרות ככה. עם עמוד אחד בלבד באתר רחב יותר הכולל פרופילים רבים של עורכי דין, אתה בקלות תלך לאיבוד ברעש החזותי. והפרופיל שלך לא יהיה שלם אם הוא לא יקשר חזרה לאתר שלך.
כשיש לך אתר אינטרנט מותאם אישית, קל יותר להתבלט, להיות יחודי בשירותים שאתה נותן או בגישה המיוחדת שלך לעריכת דין. אתה יכול ליישם את מה שמקצועני השיווק הדיגיטלי מכנים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), מה שהופך אותך לגלוי יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. אתר מותאם מיועד לקבלת פניות מלקוחות, מתפקד היטב ומציג אותך כמומחה בתחומך. אם תעמוד בדרישות האלה, תדורג מספיק גבוה כדי שלקוחות יראו אותך ויקליקו.
הדברים העיקריים שחשוב שיופיעו באתר עורכי דין
אתר משרד עורכי הדין הוא המקום אליו פונים ציבור הגולשים באינטרנט כדי למצוא מידע נוסף עליך כעורך דין ועל הפרקטיקה שלך. אתה רוצה שהוא יכלול תשובות לכל השאלות שיכולות להיות למישהו, בתוספת מידע מפתח שהוא לא יחשוב לשאול.
כדי לכלול את כל המידע הנכון, הן עבור המבקרים שלך והן עבור מנועי החיפוש שמושכים את המבקרים הללו, האתר שלך צריך לכלול את הדפים הבאים:
דף בית
לרבים מהאנשים שמבקרים בדף הבית שלך לא יהיה ידע מוקדם על החברה שלך. אתה רוצה לתת להם סקירה תמציתית של תחומי ההתמחותשלך ולתת להם תחושה האם השירותים שלך מתאימים לצרכים שלהם. כדאי לכסות:
- התחומים שאתה עוסק בהם
- הכישורים שלך בקצרה
- למה לקוח צריך לבחור בך
ודא שברור מה הצעדים הבאים שמבקר צריך לנקוט אם הוא מעוניין לעשות איתך עסקים. האם הם צריכים להתקשר אליך? להזין את הפרטים שלהם ולצפות להתקשרות חזרה?
עמוד אודות המשרד או אודות העורך הדין
בדף אודות, תוכל להיכנס לפרטים נוספים על הפרקטיקה שלך. הקפד לכלול מידע על:
- הרקע, ההשכלה והניסיון שלך
- ההיסטוריה של החברה שלך
- פרסים ועדויות נבחרות של לקוחות
- למה אנשים בוחרים בך
דף המידע שלך צריך להיות יותר מסתם ביוגרפיה. זה אמור לספר ללקוחות פוטנציאליים מדוע אתה האדם הטוב ביותר לייצג אותם, כולל כל התמחויות שמבדילות אותך מהמתחרים.
אם יש לך יותר מעורך דין אחד או שניים במשרד שלך, שקול ליצור ולקשר לדפים בודדים עבור כל איש צוות. דפים אלה יכולים לכלול את השכלתם, ההתמחות שלהם, פרסומים וכן הלאה.
דף שירותים/תחומי התמחות
דף השירותים שלך מתאר את תחומי ההתמחות שאתה מכסה. אם המשרד שלך עוסק בכמה תחומים שונים, צור דפים ייחודיים עבור כל אחד מהם. ארגן את הקישורים שלך בצורה הגיונית כך שאנשים יוכלו למצוא בקלות את מה שהם צריכים.
אזור פרסומים הבלוג
כאן יש לכם את ההזדמנות לספק מידע עם ערך לגולשים, פרסומים ופסקי הדין שלכם ובכלל להציג את העומק המקצועי שלכם.
דף צור קשר
דף יצירת הקשר שלך הוא המקום שבו אנשים ילחצו כאשר הם רוצים ליצור איתך קשר.
דוגמאות לאתרי משרד עורכי דין
שירות בניית אתרים לעורכי דין
אנו בקליקי עם נסיון של מעל 20 שנה בתחום בניית אתרים ומאחורינו עשרות לקוחות מרוצים ומשרדי עורכי דין שהולכים איתנו עד היום. אם מדובר בבניית אתר חדש למשרד עורכי דין, שדרוג ו/או תחזוקת אתר קיים אנו כאן להיות הבית הדיגיטלי שלכם.