בעולם העסקים, כל השקעה שתבצע אמורה ליצור איזושהי תשואה חיובית.
זו משוואה פשוטה:
השקעה = עלייה בהכנסות = החזר על ההשקעה
ההחלטה להשקיע באתר חדש אינה שונה.
האתר שלך הוא נכס מוחלט לעסק שלך. זהו כלי שעוזר למשוך ולמכור ללקוחות פוטנציאליים. עם האסטרטגיה הנכונה, זה יכול להיות גם משאב שיעזור לשמור ולהגדיל את הערך של הלקוחות הקיימים שלך.
אבל איך מודדים את החזר ההשקעה של אתר אינטרנט? זה למעשה הרבה יותר פשוט ממה שאתה מדמיין.
כיצד אתר אינטרנט מועיל לעסק שלך
כמות גולשים מוגברת – אתר אינטרנט מעוצב ומפותח כהלכה אמור להגדיל את מספר המבקרים. עם שיפורים באופטימיזציה למנועי חיפוש, כמו גם באסטרטגיית תוכן, תוכל לראות עלייה במספר האנשים שצופים באתר שלך.
המרות טובות יותר – ברגע שמבקר נמצא באתר שלך, המטרה היא לגרום לו להמיר ללידים. דוגמאות יכולות להיות מילוי טופס יצירת קשר, טופס בקשת הצעת מחיר, בקשת מידע או רכישת מוצר. בניית אתר אינטרנט מקצועי תביא לשיעור המרות גבוה יותר מאתר שמעוצב בצורה גרועה.
חיזוק המותג – המוניטין של המותג שלך הוא עניין גדול. עבור רבים מהלקוחות שלנו, האתר שלהם משמש גם כאישור לאמינות ומקצועיות. כלומר, אם צוות המכירות שלהם מנסה למשוך עסקים חדשים, הלקוחות הפוטנציאליים שלהם עשויים לבקר באתר האינטרנט שלהם כדי לאשר את הלגיטימיות של העסק. למרות מאמצי צוותי מכירות גדולים, אתר מעוצב בצורה גרועה יכול לאבד אינספור הזדמנויות אם הוא לא מושך ללקוחות פוטנציאליים.
יכולת גיוס משופרת – אם החברה שלך מנסה לגייס עובדים בשוק עבודה מצומצם, אתר האינטרנט יכול להיות אחד הגורמים המכריעים עבור עובד פוטנציאלי. צוות משאבי האנוש יעריך מאוד את היכולת להשתמש באתר כנכס גיוס.
שימור לקוחות קיים – רבים מהאתרים שאנו בונים כוללים ספריית משאבים או בלוג כלשהו. זוהי דרך מצוינת לשמר את הלקוחות הקיימים, לעודד אותם להשתמש באתר (ובעסק שלך) כמשאב. פיתוח סוג זה של אסטרטגיה דיגיטלית באמצעות השימוש באתר האינטרנט יכול לעזור לך לשמר לקוחות קיימים.
עלות של אתר חדש
בהתייחס למשוואת החזר ההשקעה, ה"עלות" של אתר חדש משחקת תפקיד חשוב בהחזר על ההשקעה. ככל שאתה מוציא יותר כסף על אתר אינטרנט, כך הגידול במכירות שאתה צריך על מנת לייצר החזר חיובי על ההשקעה שלך.
מצד שני, אם אתה מוציא מעט מדי באתר, סביר להניח שהאתר החדש שלך יהיה באיכות נמוכה יותר ופחות יעיל. אתר אינטרנט מעוצב ומפותח בצורה גרועה יוביל לספירת מבקרים נמוכה יותר, המרות נמוכות יותר ויכול לשקף בצורה גרועה את המותג.
החזר ההשקעה
כשאנו נותנים הצעות מחיר ללקוחות שלנו דבר ראשון אנו שואלים על התקציב ומציגים להם את ההבדלים בהמרות בין תקציב כזה לאחר. מנסיון של שנים תמיד כדי להשקיע יותר באתר אינטרנט ולא סתם ליצור אחד כי צריך שיהיה. ההשקעה צריכה להיות בכל שלבי בניית האתר, החל משלב האפיון ועד הקידום והשיווק.
חשוב לבנות אתר אינטרנט שיהיה במרכז האסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם כך שבאמת יוכל לייצר הגדלת הכנסות של מאות אחוזים מההשקעה שלכם.
תגובה אחת
השארת תגובה
מאמר חשוב למי שחושב לבנות אתר ב"זול" או לא מבין את היתרונות בהשקעה בנכס דיגיטלי